And I watch them as they fly

Åh jag har haft den roligaste kvällen! Igår eftermiddag åkte jag och hela min klass till Hjälsta för att fågelskåda och tälta. Själv hade man inte förväntat sig något alls (hade nästan tänkt att inte åka) men det översteg verkligen mina förväntningar. Vi grillade, vandrade, klappade kossor, blev jagad av kossor, vandrade lite till, ramlade till hälft ner i en å, tältade, och gick på morgonpromenader. Även om jag inte har sovit alls inatt så känner jag mig glad och energirik till helgen! Nu sitter jag på bussen påväg till Rimbo för att träffa min farmor och farfar. Och imorron så taggar vi till Eurovision!!
Här ska ni få se en bomb av bilder!

Packa, packa - Grilla, grilla!

Vårt fina oanvända tält

Klappa Mamma mu

Söta Emma, Amelia & Ville imorse

Han är singel och sökande ;)

Söt chey med gårdagens smink och oborstade tänder!

Kommentarer
Postat av: louise

jag tar honom!

fin du rrr

2012-05-26 @ 12:27:07
URL: http://captureddreams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0