Same old boring little girl

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? It was empty and much darker than the streets linked because there were no streetlamps. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Harry Potter boken som jag precis kollade i. Vad var det senaste du såg på tv? Jims värld Utan att se efter, gissa vad klockan är? Halv 5 Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Inget , är ensam hemma När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Ute med somislomis Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Gossip Girl Vad har du på dig? Mysipys kläder Drömde du något inatt? I så fall - vad? Ja , jag hade en jättekonstig dröm att jag skolkade från skolan och gick och gymmade med Julia , men helt plötsligt så ändrades alla utrustningar till gamla människor som gjorde pilates eller nåt, och där stod jag som en idiot och gjorde chinups... När skrattade du senast? Efter skolan vid skåpet, råkade kasta en bok på sean...Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Typ hyllor och sånt (är i köket) Har du sett något konstigt på sistone? För någon dag sen somnade Jakob i soffan och det såg askonstigt ut.Vilken var den senaste film du såg? Mr NobodyTycker du om att dansa? Nej, bara när jag är självVad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Jag har en miljard olika namn Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Absolut! England suktar efter mig Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Välkommen mitt barn Vad tycker du om den här listan? Nu såhär i efterhand inser jag att den att den är jättetöntig...

Kommentarer
Postat av: louise

gilla

2011-05-07 @ 20:19:47
URL: http://captureddreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0