Randomness

Jag har lånat ut min kamera till Polina då hon har åkt på språkresa så denna veckan kommer det vara rättså dålig uppdatering, men jag tänkte att jag skulle ta mig igenom denna lilla listan då istället


Day one: ten things you want to do before you die.

Day two: nine things about yourself.

Day three: eight ways to win you heart.

Day four: seven things that cross your mind a lot.

Day five: six men you think are really handsome.

Day six: five thing you like to do.¨

Day seven: four turn offs.

Day eight: three turn ons.

Day nine: two favorite songs.

Day ten: one confession.


Kommentarer
Postat av: judit

du är så snygg min vän!!1

2011-05-23 @ 17:33:23
URL: http://juditahlin.blogg.se/
Postat av: j to the enny

kul att jag inte visste att du hade blogggish!! well well, nu vet jag!



Mvh Din nya bloggläsare

2011-05-24 @ 16:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0