Det dom aldrig nämner

Jag är så glad! Hur kommer det sig att man kan bli såhär glad ? Men skolan rullar på , jag umgås med Louise Emma och min käraste HD som äntligen har bestämt sig för att vara hemma. Jag älskar min klass , och pluggandet är inte lika tungt längre som innan. Jag känner att detta är en bra vecka och att det kommer bli en sjukt bra helg! Hahah för er som är depp , så ursäktar jag mig inte för detta inlägg , ty jag sprudlar av glädje!

Btw - Denna tjej är nog den - och jag hatar det ordet , men jag finner inget mer perfekt - skönaste människan i världen!
Och en lite halvt jätterandombild bara för jag är så glad! PUSSOCHHEJ!

Kommentarer
Postat av: louise

sv: du är inte egoistisk, det var inte så jag menade förut.. jag älskar dig också :) imorgon ska vi ha det bäst! <3

2011-03-10 @ 22:48:30
URL: http://captureddreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0