Blitzkreig Bop

Hemma idag . Igår och imorse hade jag suttit och pluggat på kemin till imorron så jag kunde det rättså bra , sen märkte att jag hade pluggat i fysikboken.  Nu sitter jag och vet inte vad jag ska göra .
Jag läste färdigt min bok - grät hur mycket som helst. Absolut den bästa serien böcker jag läst någonsin.
Men nu börjar nya eran av bokserier Mohahah - Harry , show me what you got!
Mitt umgänge för idag - så intellektuell han är min broder. Hans senaste kommentar var - Johanna kom , du måste se hur snabbt dessa moln rör på sig!

Kommentarer
Postat av: louise :)

woow, du kommer inte bli besviken på harry :)

patetiskt att du inte ens märkte att det var fysik, hahahahha.

okej, på denna bilden kan jag hålla med emma, men bara till typ 30%

2011-02-05 @ 13:58:21
URL: http://captureddreams.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha ush louise!

2011-02-05 @ 17:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0