En text om ingenting

Hittade en random lista som jag svarade på. Tänkte att jag lika gärna kunde lägga upp den för er som också har tråkigt och orkar läsa.

Hur många skor har du? Två par docs, två och ett låtsaspar platforms, ett par converse och klackskor som inte räknas.
Vilken var den senaste filmen du såg?: Pride and Pejudice, man kan inte få nog av mr.Darcy.
Vilken är din längd/vikt: Jag är 162 cm och väger allt för mycket för att vara så liten.
Vad hette din första riktiga kärlek?: Good girls never kiss and tell
När kräktes du senast?: För några veckor sen.
Hur ser ditt boende ut?: lägenhet?
Vad är din högsta dröm?: Jag har allt för många drömmar för att bestämma en som är störst. Men jag har alltid velat ha ett bibliotek med alla mina böcker på min ändlösa boklista. Och jag drömmer om att jag ska ha läst dem alla flera gånger.
Hur många syskon har du?: Två och en som jag inte är släkt med.
Brukar du flörta med snygga killar på bussen?: Hela tiden. Senast igår. Två heta medelålders gubbturkar stötte på mig. Hur kunde jag motstå?
Hur många konserter har du varit på?:  Inte många, Håkan, LMFAO, Rebecca och Fiona.  Men Coldplay ligger ju bara runt hörnet.
Stilikoner?: Enligt Louise så spenderar jag all min datatid med att läsa bloggar. Så jag kan nog nämna en eller tio stycken som är sjukt inspirerande. Kanske gör ett inlägg om de någon dag. Annars hittar man inspiration lite överallt. Jag kollar ofta på tex nylonTVs små photoshoots, finns på youtube.
Favoritserie?: Allt för många, jag faller för allt, how I met your mother, vänner, glee, gossip girl, greys anatomy, top model, skins, big bang theory osv. Har sett alla de föregående minst två gånger....jag har inget liv.
Favoritlåtar?:Jag är mer en låt för låt tjej men The Beatles värmer oavsett humör eller väder
Favoritband/artist?: Här kommer en lista på dem jag kommer på, finns säkert hundra mer som jag inte har tänkt på.
  • The Beatles
  • Queen
  • Led Zeppelin
  • The Killers
  • Coldplay
  • Marina and the diamonds
  • The pretty reckless
  • Håkan Hellström
  • Rebecca & Fiona
  • Muse
  • Band of horses
  • The Cure
  • Lykke Li
  • Lana Del Ray
  • Metric
  • Nirvana
  • The wombats
  • The xx

Kommentarer
Postat av: Mohammedi

hej hej, Grym och enkel tävling, VINN KONSTMATRIAL OSV. VÄRDE 500,-
http://mohammedis.se/2012/july/tavling-vinn-konstmatrial-varde-ca-500-.html#comment

2012-07-18 @ 00:51:30
URL: http://mohammedis.se
Postat av: ester

Kan du inte visa bilder på dina skor :)

2012-07-18 @ 13:34:24
URL: http://esterolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0