Killer Queen

Dagen började samma gång som killer spelet sattes igång. För er som inte vet så är det en lek på katedralskolan där dem som är med får namn på andra som dem ska 'döda' innan dem hinner dödas själva, tillslut fnns det bara en överlevande. Så dagen har spenderats med att söka upp mina offer och rymma från min egen mördare. Tror nog aldrig jag har haft så roligt på katte någonsin! Hann döda tre stycken på förmiddagen innan jag fick en kille från min egen klass som inte var i skolan. Hoppas han kommer imorron då.
Nu gömmer jag mig i mitt rum från de gamla tanterna som ber i vardagsrummet vilket också resulterar i skitiga outfitbilder. Först med de jag hade på mig i skolan, en rutig skjorta med en långärmad svart under, mössa, urtvättade jeans och docs.

Och eftersom jag känner mig särskilt generös får ni en underbar fjortis bild på vad jag har på mig nu, min nya mjukisdräkt som papi köpte till mig i helgen. Jag hade sagt att jag ville ha en onepiece så han kom hem med denhär, minst lika bra tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Jonny

Din outfit var stilig idag johannis och paalla att jag vart dödad..

2012-01-30 @ 21:07:30
URL: http://jonny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0