2011-11-14

Sitter här hemma och känner mig allmänt sämst. Kollar på min favorit tröstfilm Alice i underlandet. En av de många filmerna i min samling jag kan kolla på om och om igen. Försöker plugga men orden går rakt igenom mitt huvud. Känner mig trött och sliten, var det verkligen bara en vecka sen vi hade lov? Dagarna driver förbi i längtan till helg och helgen slösas bort till förbereldeser för veckan. Jag vill bara ut och uppleva saker, nya länder, nya människor. Jag vet att detta är mina gyllene år och att jag ska uppskatta det men det är lite svårt med tanke på att alla lärare hatar oss och ger oss hemska läxor...


Sneakpeak på dagens outfit, very classy today!

Kommentarer
Postat av: louise

åh, precis så känner jag

2011-11-17 @ 20:04:22
URL: http://captureddreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0