I'm pretty sure my cat's been reading my diary

Jag vill ha helg, jag vill ha vila men samtidigt fest. Jag förstår inte hur jag kan vara såhära utpräglad, vi har bara gått i skolan en vecka typ.
Jag önskar hela tiden att mitt liv vore som Glee, eller något annat på TV. Att jag var supersnygg, talangfull, med en garderob proppad med kläder , hade en otrolig vardag och den perfektaste pojkvännen som älskade mig för den jag är.
Jag vill inte säga att jag inte orkar mer för att .... jag vet inte - det är pinasmt?
Men jag orkar verkligen inte mer nu

Om jag hade haft en dagbok, skulle jag ha skrivit detta där men jag skriver inte fint för hands så...
Och ni får ursäkta mig , jag är inte så duktig med ord - detta är bara vad som pågor i mitt huvud nu.



Önskar att jag hade dessa kläder - mest JC skorna

Kommentarer
Postat av: Anonym

skorna ja , de önskar jag med!

2011-01-19 @ 10:45:35
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Älskar Angelicas outfit :)

2011-01-28 @ 19:23:08
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0