One Day

Igår hade jag en väldigt trevlig dag och därför tänker jag skriva om den. Det började med att jag hade sovmorgon till tio och sen slutade halv två. Inte så pjåkigt alls. Efter skolan satt jag och mina trevliga tjejkompisar. och fikade och pratade i någon timme. Sen gick vi av till friskis för att göra ett pass till idrotten, och jag har nog aldrig haft så kul på ett gym någonsin. Ingen av dessa tjejer hade någonsin varit på ett gym och jag skrattade så att tårarna rann. Vi gick sen och åt medans Cilla pratade med sin blivande pojkvän och vi retades och skrattade hela tiden. Efter det bar det av till bion och jag fick äntligen se One day, och som vanligt storgrät jag i slutet. Plus att när jag väl kom hem så såg jag att det fanns både ett nytt avsnitt av Gossip girl och How I met your mother ute. Ett perfekt slut på en perfekt dag. Nu ska jag dra till min ryska lektion. Ciao


Kommentarer
Postat av: Johanna

ååh jag älskar den filmen. väldigt.

och jag lovelove din blogg.

:D

2011-12-23 @ 23:59:16
URL: http://sarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0