Dag 6

Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon. Tänkte först bara säga att jag hoppade över dag 5 för att jag tyckte den var dum.
Det är många gånger jag har drömt om att ha alla pengar i världen, men jag tror att det skulle vara annorlunda när man väl hade dem. Jag tror först jag skulle kryssa av några grejer från min bucket list, som jag har skrivit på rättså länge. Tex åka jorden runt, klappa exotiska djur i Afrika, se ett norrsken, gå på den kinesiska muren, få träffa en kändis, åka till Paris och till Louvren, vara onstage under en konsert etc. Dock kommer jag få kryssa av en sak från min bucket list snart för nu är det bestämt, vi ska på Coldplay konsert i Augusti och jag är sjukt taggad!

Och här är en sista hälsning till min bror så att han ska sluta trackassera mig. Snälla Jakob, du kan inte sjunga så kom inte in i mitt rum och gör det
love Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0