Summer is here

Sista dagen i skolan imorron innan jag får lov. Känns så sjukt konstigt. I nian kände man verkligen att det blev sommar med banketten, klassresan, utflykter osv. Iår kommer jag inte ens vara på min egen avslutning så jag undrar hur lång tid det kommer ta för mig att greppa att vi inte har skola på två månader.
Vädret har varit fint och trots att jag inte vill har jag gått barbent och utan tjocka kläder. Svart är still the shit men det är mer som svarta shorts och klänningar nu. Har packat för fullt idag då jag åker till Kroatien på tisdag!! Är så sjukt taggad och jag lovar att ni kommer få se massa bilder från resan sen - beach 2012 är här! Inget godis för mig hehe. Nej men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, tänkte bara säga hej min blogg är inte död typ. Hoppas ni har en fin sommar nu!

Detta blir det sista inlägget på två veckor om jag inte fixar internet i Kroatien så puss på er

Kommentarer
Postat av: Emma

BLOGGA!

2012-06-27 @ 16:02:01
URL: http://emmaochamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0