The year was 2011

Fem händelser som varit bra det här året
1. Åre

2. Håkan konsert


3. 9ans bankett

4. Alla kvällar med kompisar


5. LONDON


Vad har du lärt dig iår?
Att jag bara behöver mig själv och att jag gillar det så.
Blev året som du tänkt dig?
Jag tänkte att jag skulle ha kul och det hade jag för det mesta
Vilka kläder har du använt mest? Alla i min garderob?
Vad har du mest lyssnat på för musik? Sån musik som folk kallar 'deppig' som jag kallar awesome. Men mest brittisk punk typ.
Vad har du tittat på? (fim, tv, serier...) Serier mest, How I met your mother, Friends, Glee, Gossip Girl, American Horror story och massa sköna filmer

Vilka människor har du hängt mest med i år?
Louise och HD (hahhaha på bilden)

Vilka nya personer har du lärt känna iår? Oj, massa! Alla på Katte till att börja med, sen folk på konferenser och resor!

Vad är det vackraste du fått iår?
Jag satt jättelänge och tänkte på detta och jag vet faktiskt inte, jag kan dock säga dem bästa presenterna jag fått, typ böcker från kompisar, min skrivbok från Louise, småsaker från HD och Nellie och mitt fina halsband från Polina. Finns säkert massa mer som jag glömt.

Vad är det bäsa du läst?
Samma som Louise, Looking for Alaska
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag fyllde 16 lol
Vad var din största framgång 2011?
Jag har inte gjort så mycket framgångsrikt iår, tyvärr.
Blev någon av dina vänner föräldrar?
Jag fick en ny kusin den 28 december, Vincent heter han! Längtar tills jag får träffa honom!
Bästa köpet?
Helt klart mina Docs, båda paren (passar till allt ju!)

Vad spenderade du mest pengar på?
Böcker och kläder
Vad önskar du att du gjort mer?
Satsat mer i skolan, men jag vet att även om jag hade gjort om allt så skulle jag aldrig palla.
Favoritvideo i år?
Waka waka och alla Jenna Marbles videos Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Umgicks med dem två bästa tjejerna! Bästa födelsedagen på länge


Lånad lista från Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0