A realm of greatness

Nu är det så att jag har suttit hela kvällen och varit ledsen. Så jag har gjort det jag gör bäst, kryper in i mig själv och glömmer omvälden. Det låter jättetöntigt när jag skriver det här men det jag menar är att jag mest bara varit för mig själv och ritat med sorgliga filmer i bakgrunden. Och eftersom  ett av mina nyårslöfte till mig själv är  'var inte rädd vad andra tycker' så tänkte jag visa upp mina bilder här men nu blir det inte så. Sorry guys men jag klarar bara inte av det. Ni kanske får se en bild senare men nu tänkte jag fortsätta med listan som jag så länge glömt göra. Jag hoppar dock över 8an för den gör jag endå när jag har lust.
Dag 9 - Någonting jag oroar mig för.
Det skulle vara lättare att skriva om någonting jag inte oroar mig för. För jag oroar mig mest hela tiden om allt varesig det är morgondagen eller dagen efter det eller sommarlovet eller bara framtiden överhuvudtaget. För allt man gör leder till något och jag är så rädd att jag inte kommer lyckas med mitt liv. Inte i skolan, inte få något jobb, ingen familj etc. Så ja. Det är det en 16 årig tjej som jag oroar sig för. Kom på att jag kanske borde skriva att jag oroar mig för 'drömkillen' men jag har nog några år kvar att ha roligt, visst?

I brist på annat får ni se en bild från julafton jag glömt visa, på syrran och mormor!

Kommentarer
Postat av: din egen lilla livsnjutare!

var aldrig rädd för vad andra tycker om dig. Lev i nuet, det är förstås lättare sagt än gjort, men att leva efter hur andra tycker att man ska vara är aldrig lika roligt som att leva hela livet exakt som man vill ha det. Dessutom är alla människor olika och att leva upp till allas förväntningar är nog ganska svårt...

Du behöver aldrig oroa dig för att drömkillen inte kommer, du är vacker med en stark personlighet! Du förtjänar den bästa av de bästa :)

Det är sällan man hittar sin drömkille när man bara är 16 år, var istället tacksam för allt du har och alla som lever omkring dig. Tänk om de inte fanns?

Det är såklart inget fel med att drömma, jag drömmer om den rätte precis som alla människor, men istället väntar jag tills han dyker upp. Det är ingen idé på att oroa sig för något som man inte har någon aning om när det väl kommer, visst?



förlåt för en aslång och cheezy kommentar...



I hope it cheered you up :)

2012-01-06 @ 17:33:39
Postat av: Johanna

Tack! It certainly did cheer me up :)

2012-01-07 @ 16:13:13
URL: http://givenchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0