I'M BACK BABY

Äntligen hemma! Idag har jag varit och hälsat på min lilla mormor och sen åkte jag hem. (jadå så interessant har min dag varit)
Jag fick en bok av mormor som jag har längtat efter - tusen och en natt! AH! kan inte vänta tills jag ska börja läsa på den! Men nu läser jag sista boken i Libba Brays serie som är så fruktansvärt bra
Nog om ingenting , jag tänkte lägga in bilder på det jag har köpt under rean och en och annan present
tyvärr är det något med mitt redigerings program så ni får se bilderna oredigerade och fula :)
GINATRICOT
TOPSHOP


H&M


Mysigt nattlinne , present från mormor, köpt i florida


Och en liten present från systern som låg och väntade på mig när jag kom hem!

Kommentarer
Postat av: louise :)

shit vad fina grejer!

2011-01-03 @ 13:18:51
URL: http://captureddreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0