To do list

Som ni märker har jag haft dålig uppdatering nu på senaste tiden så jag tar efter Louise och ska gå igenom denna listan och
förhoppningsvis så blir det lite mer intressant här!

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 - En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 - Min favoritårstid och varför.
Dag 4 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.
Dag 5 - Vad jag åt idag.
Dag 6 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 7 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 8 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 9 - Någonting jag oroar mig för.
Dag 10 - Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 11 - Mitt drömbröllop.
Dag 12 - En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 13 - Innehållet i min väska
Dag 14 - En låt som får mig att gråta
Dag 15 - Min favorithögtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0