Dag 1

En bild på mig + 10 fakta om mig. Även om detta inlägg känns otrtoligt töntigt så känns det ännu töntigare att inte göra det alls.

1. Jag älskar mina böcker, de är de enda materiella jag aldrig skulle släppa.
2. Jag har inte många nära vänner och vill inte ha det heller -
3. Men jag är beroende av dem vänner som jag har.
4.
Jag tycker om att vara för mig själv.
5. Känner man mig lär man känna Louise också
6. Jag älskar att rita men hatar att visa mina 'verk'
7. Jag skriver ska-göra listor till nästan allt
8. Jag pratar med min fågel varje dag för jag vet att han kommer svara mig snart.
9. Jag vill för mycket hela tiden.
10. Jag tycker om svampbob för det får mig att tänka på HD and that makes me happy.

Kommentarer
Postat av: louise

<3

2011-11-29 @ 17:35:30
URL: http://captureddreams.blogg.se/
Postat av: HD

you make me happe too!

2011-11-29 @ 21:33:14
Postat av: Mikaylas

Jag köpte den via tradera. Ett företag som säljer den, vet att de finns auktioner som pågår med ringarna fortfarande, klicka dig in så hittar du dem nog om du är intresserad :)

2011-11-30 @ 01:24:36
URL: http://mikaylas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0