Weekend

Första Tänkte bara snabbt säga vad jag har haft för mig denna helg och ge lite filmtips samtidigt. (Jag har kollat på måååånga filmer denna helgen). Det började med att jag Anthon och Amanda kollade på 'hur många lingon finns det i världen'. Den var jätterolig! Dock kanske inte allas smak, jag vet att HD skulle lida om hon skulle bli tvingad att se den. Sen kom Cornelia och sov över tills lördan då jag åkte till stockholm och mös, myste? Jag och Polina gick till närmaste Ica 2km bort och köpte vars en B&J  och började kvällen med att kolla (än en gång) på 'Howl's moving caste'. Hah vi har sett den hur många gånger som helst men den är fortfarande underbar! Sen när pappa kom kollade vi på 'Hot Rod' som jag tror kommer bli en klassiker i vår filmsamling. Så skön asså! Efter en liten grillpaus med marshmallows och annat gott slutade vi kvällen med att kolla på 'Burlesque' som var förvånansvärt bra! Faktiskt en av dem bästa musikalerna jag sett.  Hoppas ni fått lite filmtips nu haha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0