Harry Potter and the Relics of Death

Jag tänkte bara berätta om den underbart roliga kväll/natt jag har haft med mina bästa vänner. Mendans jag HD och Cornelia var på Harry Potter premiären igår midnatt så satt mina goda vänner Louise & Emma själva hemma hos mig och käkade glass och choklad. Efter filmen så upptäckte jag och HD att vi missat sista nattbusen så vi började spatsera hem. Promenaden var faktiskt väldigt mysig, jag har saknat min vän så mycket, det var skönt att vara själv med henne lite. När vi kom fram runt tretiden så fick vi ett fint välkomnande och resten av kvällen gick väldigt smidigt. Vi sjöng, skrek, skrattade och dansade änta tills vi somnade och sen gick dem till McDonalsd och köpte frukost medans jag fick min skönhetssömn.
Åh jag älskar sommaren!


En av de fina webcam bilder jag hittade från igår hehehe

Kommentarer
Postat av: louise

hahaha, relics of death :p emma är så skön.

bästa kvällen :D

2011-07-13 @ 18:59:56
URL: http://captureddreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0