HAPPY NEW YEAR!

Jag vet jag är lite sisådär två dygn sen men jag hade den roligaste nyårsaftonen!
Innan jag börjar berätat om den vill jag bara säga att för er som kanske inte vet är min familj rysk och i ryssland firar man inte jul utan man firar allt på nyår, med paket och tomten och sen fyverkerier.
Så min kväll började med att vi städade och lagade massa mat och slog in maaaaaaaaassssssssssaaaaaaaaaa paket. Sen kom min pappa och sa till oss att vi skulle få öppna våra presenter från honom före festen för dem var lite expensive och det skulle vara konstigt om vi skulle öppna dem samtidigt som gästerna. Så jag och min bror får två jättepaket och gissa vad- vi fick vars en LAPTOP!!!!! Sån med LSD skärm och allt!!!!! AAHHH :D:D:D goodbye minifjuttskärm hello LSD platt skärm ! Sedan fick jag ett litet paket till som jag öppnade och hittade en SCANNER TRANSLATE PENNA !! YEEEEYY! Min pappa är världens snällaste men han fick en rolig present av mig med. Inte lika maffig som våra men han blev jätteglad . Sedan kom mina kusiner och massa gäster och vi dansade och hade det jätteroligt. Så С Новым годом - gott nytt år på er!
Alla bilder kommer från min pappas julklapp till sig själv - Nikon D7000

Kommentarer
Postat av: louise :)

du är så vacker min vän <3

2011-01-03 @ 13:21:34
URL: http://captureddreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0