Strip me away

Hade en jättebra dag igår, var och tränade först med HD och Elli vilket var jätteroligt. Sen träffade jag Emma och vi åkte hem till mig och skrattade. Vi hämtade upp HD sen och åkte iväg till Kabel för hans och Malins party. Några timmar senare efter lekar mat och bra sällskap åkte vi hem och jag somnade med en fin Ellinor bredvid mig efter ett långt och osammanhängande tjejsnack. Det var så skönt att vara med henne igen efter så länge.
Nu tänker jag på allt som jag och Elli pratade om, hur det faktiskt är precis så. Hur efter allt är som bäst så mår man såhär. Hur efter man har varit så glad dagen innan tappar allting efter natten. Jag vill ringa någon och berätta allt jag har tänkt på, men jag vågar inte. Jag vill bara ha lov, nyår, unite. Nu.



Kommentarer
Postat av: Fjodor

De jobbiga stunderna får oss att minnas de vi uppskattat mest. Njut av varje gåva livet ger, vi får dem aldrig tillbaka. Varje dag ger en chans att skapa minnen.

2011-12-04 @ 22:29:05
URL: http://elligustavssmon.blogg.se/
Postat av: Jenny

glömde säga hur galet snygg du var på kaleb (eller kabel som du skrivit, haha) och malins fest! som vanligt dårå men ändå ;)

2011-12-05 @ 01:18:31
Postat av: Johanna

Sv: Åh tack Jenny!! Du var ju skitfin som alltid ;)

2011-12-05 @ 15:04:37
URL: http://givenchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0